Edo, de nieuwste aanwinst van Tiny Paradise

Deze buurman is onze nieuwste aanwinst: dit is Edo, 26 jaar. Hij is vrij kunstenaar van opleiding (opgeleid aan de KABK in Den Haag) en werkt nu met veel plezier bij De Harde Werkers, waar ze bijvoorbeeld tenten bouwen voor Defensie. Hij zou het leuk vinden om over een tijdje als hovenier aan de slag te gaan, maar hij kijkt wel wat de toekomst brengt.

Edo komt oorspronkelijk uit Arnhem. Als kind woonde hij eerst op de Geitenkamp en daarna verhuisde hij met ouders en broertjes naar de wijk Polderdrift in Arnhem-Zuid. Na zijn schoolperiode op ROC Rijn IJssel (richting Art en Design) werd hij op de kunstacademie KABK aangenomen. En nu is hij net een half jaar weer terug in Arnhem.

'Het is toch wel een fijne stad, hoor, Arnhem', zegt Edo. 'Dat groen om ons heen, de rust. Ik vond Den Haag ook leuk om te wonen, maar ik had wel weer zin in Arnhem. En wie weet of ik weer naar de Randstad ga of hier blijf, daar hou ik me nu nog niet mee bezig'.
Hij heeft het hier in Tiny Paradise al wel goed naar de zin. 'We eten af en toe samen, ik heb ook wel zin om met z'n allen weer zwerfvuil te gaan opruimen, we zijn een prettige groep.'

Edo is al druk in de weer met zijn tuin en zijn interieur, al woont ie er pas een maandje. Hij heeft een prachtige bank gescoord, die precies in de woonkamer past en diverse tropische planten in de tuin. Zelfs een (niet gegraven) minivijvertje met eendenkroos. 🦆😮

Fijn dat je bij de groep zit, Edo! Welkom 😎

Reacties

Populaire posts